Een e-Learning bureau nodig om inhoud te ontwikkelen?

Ben je op zoek naar een eLearning content provider of e-learning bureau om unieke en inspirerende cursussen te maken voor je LMS e-learning platform?

Dan moet je even op adem komen en een heleboel verschillende factoren vergelijken voordat je een definitieve beslissing neemt!

Op dit moment zijn er talloze e-Learning bureaus te vinden op de online marktplaats, waardoor het voor organisaties vaak een uitdaging is om de juiste partij te vinden en te kiezen.

In dit artikel worden enkele van de belangrijkste factoren beschreven waarmee rekening moet worden gehouden bij het kiezen van een e-Learning agency provider, zodat uw organisatie uit het proces komt met een eersteklas LMS e-Learning platform waar lerenden echt van profiteren. Je e-Learning aanbieder moet alles bieden wat nodig is om het idee tot leven te laten komen als een succesvolle e-Learning cursus.

Have we piqued your interest? Keep reading!

eLearning Agentschap - ontwerp


Ben je op zoek naar een contentprovider voor je e-Learning agency die unieke en inspirerende cursussen kan maken voor je LMS e-learning platform?

Dan moet je weten of ze de taak aankunnen!

Laat het potentiële e-Learning bureau wat van hun eerdere werk laten zien, geef je toegang tot een demoversie of laat je op een andere manier zien hoe ze geweldige content kunnen leveren. De cursussen die moeten worden gemaakt, moeten immers relevant, boeiend en interessant zijn en geoptimaliseerd voor je doelgroep, dus neem nooit genoegen met middelmatig! Gebruikers zijn op verschillende manieren uniek en de cursussen moeten worden gemaakt om aan hun individuele behoeften te voldoen.

Daarnaast moet je rekening houden met de hoeveelheid en het type gebruikers voor wie de cursussen worden gemaakt. Je moet kijken naar factoren zoals de hoeveelheid content die moet worden gecreëerd, het kennisniveau van je doelgebruikers, mogelijke verschillende instapniveaus voor werknemers binnen je bedrijfshiërarchie en de doelen van het bedrijf als het gaat om het creëren van eLearning-content.

Uw doel: een creatief e-learning agentschap selecteren


U moet duidelijk aangeven met welke vaardigheden uw e-Learners de cursus moeten afronden en hoe competent ze kunnen worden binnen een specifieke rol na de digitale training.

Het bureau dat je kiest moet de juiste creatieve vaardigheden hebben om alle informatie samen te brengen op een manier die je cursisten zal aanspreken en, wat cruciaal is, ze moeten COMMUNICATIEVE GENIUSEN zijn.


Een cruciale factor die de meeste organisaties over het hoofd zien bij het kiezen van een e-Learning agency en content provider is het communicatieniveau en de interactiviteit die ze in de stof van de cursus kunnen innaaien.

Het is van vitaal belang om ervoor te zorgen dat de cursussen boeiend genoeg zijn om de aandacht van de gebruiker helemaal vast te houden, wat betekent dat ze gevarieerde en slim ontworpen materialen moeten bevatten die de geleerde aanmoedigen om echt geïnteresseerd te raken in deelname aan hun eigen e-learningproces.

Sommige van deze materialen kunnen bijvoorbeeld de vorm hebben van gamification, interactieve video's, PowerPoint-presentaties, podcasts of leren op basis van scenario's. Je zal geen agentschap willen aannemen wiens visie op e-learning het kopiëren van tekstboekinhoud op een dia is en het een cursus noemen! Dit brengt ook de kwestie van het LMS e-learning platform met zich mee.


Denk eraan: het LMS e-learning platform is cruciaal

Het LMS-platform dat gebruikt wordt om uw e-learning inhoud te leveren is een van de grootste beslissingen die u zult nemen en het moet een belangrijk onderdeel zijn van het beslissingsproces bij het selecteren van het e-learning agentschap dat voor u geschikt is.

Een anders fantastisch en creatief e-learning agentschap kan je enkel de optie geven om hun eigen platform te gebruiken, en dan blijkt dat het niet helemaal de functies biedt die je wilde. Anderen hebben geen specifiek platform en gebruiken diensten zoals Moodle, die fantastisch kunnen zijn als hun vaardigheden voldoende ontwikkeld zijn.

Als je ervoor zorgt dat je weet wat het LMS e-learning platform kan doen en welke soorten inhoud ervoor ontwikkeld kunnen worden, kom je een heel eind in de richting van hoe effectief het is.

Kortom, voordat je voor een bepaald e-Learning bureau kiest, moet je de tijd nemen om deze 5 cruciale punten te analyseren:

  • Type inhoud dat gebruikers willen - kan het bureau dit leveren?

  • Bedrijfsdoelstellingen voor het maken van dergelijke cursussen - kan het bureau helpen deze doelstellingen te halen?

  • LMS-software die moet worden gebruikt in het trainingsproces - kan hun LMS al uw behoeften ondersteunen?

  • Demografie van de gebruiker (leeftijd, functie, niveau) - kan het bureau aan alle lerenden voldoen?

  • Leerervaring - kunnen ze de interactieve ervaring bieden die uw cursisten verdienen?



Een eLearning bureau vinden is niet gemakkelijk; er is veel om rekening mee te houden en veel om uit te testen en over te vragen.

Het begint allemaal met het bekijken van de portfolio's van bureaus, het beperken tot de meest creatieve bureaus en vervolgens het verder beperken tot de video-first opties.

Weet je niet zeker waarom?

Ontdek de Learning Management Systems waar ze mee werken en kies degene die je de flexibiliteit, snelheid, interactiviteit en opties biedt die je wilt. Ga er dan helemaal voor en praat open en eerlijk over budgetten en verwachtingen.

Transparantie over de kosten is de beste gunst die je jezelf kunt bewijzen, want zo voorkom je dat je halverwege de ontwikkeling financiering verliest of genoegen moet nemen met een middelmatige optie.

Doe zorgvuldig onderzoek en kies het bureau waarvan je weet dat het het beste bij je project past.



Hier bij TheLearning LAB hebben we meer dan 15 jaar ervaring op dit gebied en ons internationale team van grafische ontwerpers, 3D motion designers, video editors, creatieve content strategen en front-end en backend ontwikkelaars bieden elk aspect van het cursusontwerp in-house aan. We hebben gewerkt met internationale sportfederaties zoals World Athletics, de Internationale Volleybal Federatie en de Fédération Internationale de Motocyclisme.

Neem contact met ons op voor een GRATIS workshop om te zien of wij het e-learning bureau zijn dat het beste bij jouw project past. We zijn ervan overtuigd dat we jouw e-learning visie tot leven kunnen brengen, want onderwijs is ons ding; we leven en ademen het!

Hier bij TheLearning LAB gaan we uitdagingen niet uit de weg, dus neem contact met ons op en vertel ons hoe we uw eLearning project kunnen helpen uitblinken.

Previous
Previous

De toekomst van LMS: Innovatie en functies

Next
Next

6 tips Betrokkenheid bij aangepaste eLearning-cursussen